wtorek, 15 marca 2016

"MOHITO VS BERSHKA- biała koszula" + Coolhunters.pl

Hej ♥ 
Dzisiaj wpis z innej beczki...
Całkiem niedawno dostałam wiadomość od Coolhunters.pl z propozycją współpracy, więc postanowiłam spróbować czegoś nowego i teraz publikuje wpisy, także na ich stronie.
Post o białych koszulach pochodzi właśnie stamtąd, ale opublikowałam go także tutaj na blogu, abyście byli ze mną na bieżąco :D

Biała koszula to "must have"w garderobie każdego z nas. Ostatnio zdecydowałam się na dwie. Jedna w pantofelki(buciki) a druga w paski. Odwiedziłam m.in. Mohito & Bershka.

Białych ubrań, czy koszul nigdy w szafie nie jest za wiele :P. Koszula nadaje się świetnie do wielu stylizacji. To niezbędnik w szafie każdego z nas. Na rynku jest wiele fasonów, krojów, wzorów oraz dodatkowych elementów, więc każdy powinien znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Taka bluzka doda stylizacji klasy oraz świeżości.

W Mohito upatrzyłam sobie model, który wyjątkowo przypadł mi do gustu. Koszula z motywem pantofelek, jak dla mnie idealna :D Niby zwykła biała, ale małe buciki nadają czegoś wyjątkowego :) W Bershka kupiłam bluzkę w cieniutkie czarne paski. Fason tej jest zupełnie inny, ma ona dwie kieszonki i jest luźna, zwiewna. Paseczki bardzo wpadły mi w oko, ale koszula nie układa się tak jak bym tego chciała. Ta z Mohito zdecydowanie wygrywa, choć na motywie pasków bardzo mi zależało, więc nie poddaje się i będę szukała dalej. W Zarze widziałam też fajny wzór, więc może następnym razem się skuszę :D

Czarne kocie okularki ( widoczne na zdj) pochodzą z Sinsay.  




Jestem ciekawa, jakie fasony czy wzory koszul przypadają do gustu właśnie Wam? Wolicie coś klasycznego, czy z wyszukanym akcentem?
Jeśli chcecie być na bieżąco to czasem zaglądajcie, także tutaj, ponieważ od czasu do czasu zamieszczę tam coś na inny temat, nie tylko makijaży, więc kto ma ochotę to zapraszam :) 
Dajcie znać, czy takie wpisy przypadają Wam do gustu, czy niekoniecznie?
Chciałam coś urozmaicić i czasem zamieścić coś innego, ale nie wiem, czy to dobry pomysł, więc wyraźcie w komentarzach swoje opinie.  

Do następnego posta, bo niedługo coś z nowości w mojej kosmetyczce, dlatego bądźcie czujne :)
Komentujcie, obserwujcie! :D
Wpadajcie, także na mój instagram: https://www.instagram.com/palolaa_a/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz