piątek, 9 października 2015

LIEBSTER BLOG AWARD





Hej ♥


Bardzo dziękuje za tą nominację  Around the flavors. Zawsze to miło jest, zostać wyróżnioną. Wtedy wiadomo, że moja praca nie idzie na marne i jednak ktoś tutaj zagląda :D. Pierwszy raz biorę w tym udział, bo jak wiecie w świecie blogowym istnieje od niedawna. 

Teraz postaram się odpowiedzieć na pytania zadane przez Around the flavo rs :
  • Czy jest coś,czego w sobie nie lubisz?  
Pewnie jak każdy w zależności od humoru, pogody, czy dnia mam tak czasami, że dużo rzeczy zmieniłabym w sobie. Jednak z czasem przechodzi to negatywne nastawienie do siebie i dostrzega się te lepsze strony. Jeśli chodzi o wygląd to nie przepadam za swoją grzywką, ponieważ często nie układa się tak jakbym chciała. Patrząc od strony osobowości to: brak pewności siebie.
  • Pytanie z drugiej strony,co lubisz w sobie najbardziej?
W sobie najbardziej lubię budowę mojego oka. Jest dość duże, więc  makijaże wykonane na mojej powiece są widoczne. Cieszy mnie to, że nie mam opadającej powieki.
  • Dlaczego wybrałeś/aś blogowanie?
Wybrałam blogowanie, ponieważ chciałam podzielić się z Wami moją pasją do makijażu. Lubię czytać inne blogi, wydaje mi się, że to fajne zajęcie, choć pochłania trochę czasu.
  • Pracujesz,uczysz się?
Uczę się w liceum. Przede mną trudny rok, dlatego że jestem w III klasie o  profilu mat-fiz-inf. W tym roku szkolnym czeka mnie matura, którą chciałabym dobrze zdać. Będę musiała, także podjąć decyzję dotyczącą studiów. Jeszcze nie mam pojęcia co i gdzie mogłabym studiować. Może coś doradzicie ?
  • Twoje hobby?
Oczywiście makijaż. Jednak mam trochę tych zainteresowań. Lubie pracę ręczne, różne DIY oraz fotografować. Wielką przyjemność, sprawia mi także czytanie blogów : modowych, urodowych, lifestyle itd. Śledzenie nadchodzących trendów itp. Interesują mnie jeszcze tematy kulinarne, ponieważ lubię przyrządzić coś dobrego jakieś danie lub deser. Zależy mi, aby ładnie i apetycznie wyglądało to na talerzu.
  • Wolisz planować czy wolisz jeśli coś się dzieje spontanicznie ?
Wole jednak coś spontanicznego, ponieważ gdy planuje to często nic z tego nie wychodzi. Wtedy przynajmniej nie czuje się rozczarowana. Jeśli już miałabym planować to krótkoterminowo :P
  • Twój największy nałóg,to..?
Kupowanie, szczególnie kosmetyków oraz biżuterii ;) Uwielbiam to! 
  • Czekolada mleczna czy gorzka?
Ostatnio czekoladę, cukierki itp.  odpuszczam sobie. Obie lubię, jednak, gdy już mam jeść i się dobrze zasłodzić to wiadomo mleczną :D
  • Dostajesz tel z radia,że wygrałeś na loterii wycieczkę. Haczyk tkwi w tym,że na spakowanie masz 5 minut i od razu wyjeżdżasz. Co będzie w Twojej walizce? 

Telefon, torebka w której znajdują się : dokumenty, pieniądze, podręczna kosmetyczka ( z ulubionymi produktami do makijażu), szczotka tangle teezer oraz coś z garderoby może udało  by się zabrać.


Nominuję :





 ♥ www.kosmetycznieinietylko.pl/

Pytania:
  1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
  2. Czego najbardziej nie lubisz robić?
  3. Lubisz podróżować?
  4. Ulubiona potrawa?
  5. Róże czy tulipany?
  6. Czym zajmujesz się na co dzień? Praca czy nauka?
  7. Jaka piosenka utkwiła Ci głęboko w pamięci?
  8. Jak długo blogujesz? 
  9. Gdybyś miała urządzić własne studio kosmetyczne/wizażu to jak by wyglądało?
  10. Na jakie blogi zaglądasz najczęściej? 


Dziękuje za cierpliwość i wytrwanie do końca. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :P
 Do następnego posta!
Obserwujcie, komentujcie ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz