piątek, 16 października 2015

Internetowy zakup - kosmetykomania.pl

Hej 
Ostatnio ciągle chodził mi po głowie zakup paletki firmy Sleek. Jest to znana marka, która produkuje kosmetyki dość dobrej jakości. Problem w tym, że w Polsce produkty Sleek można zakupić tylko online, ponieważ nie są dostępne w drogeriach, więc nie ma możliwości testowania i sprawdzenia bezpośrednio na sobie. Ja jednak zaryzykowałam i zdecydowałam się na zakup paletki Sleek- Enchanted Forest.Oprócz tego zamówiłam, także pędzelek do rozcierania Hakuro nr 77. Gama kolorystyczna paletek jest ogromna. Dostępnych, o ile się nie mylę jest 15  różnych zestawień, dlatego też decyzja, nie była łatwa. Mnie zauroczyła paletka Enchanted Forest, ponieważ jest idealna na jesień. Zamówienia dokonałam w zeszły piątek, na stronie www.kosmetykomania.pl a już w środę przesyłka dotarła do mnie.
Wyczekiwana paczka

Rozpakowałam paczkę i w środku ujrzałam pięknie zapakowane zamówienie. Zespół kosmetykomania.pl bardzo się postarał. Zrobiłam kilka zdjęć, więc możecie zobaczyć i same ocenić:



Na zdjęciu kartka z podziękowaniem za zakupy oraz moje zamówienie 


Do zestawu, dołączono jeszcze coś na osłodę - smaczna "krówkę". 


Zamówiona paletka:

Paletka Sleek- Enchanted Forest 


Pędzelek Hakuro :

Pędzelek Hakuro nr 77

Jestem bardzo zadowolona, ponieważ zamówienie zostało szybko zrealizowane. Polecam, więc zakupy w sklepie kosmetykomania.pl. Paletka jest piękna, kolory idealne <3. Pędzelek, także świetny. Już się nie mogę doczekać kiedy wypróbuję.

A wy macie w swojej kosmetycznej kolekcji coś z kosmetyków firmy Sleek? Może też często zamawiacie produkty z tej strony? Jeśli tak to dajcie znać.
Dziękuje za wytrwanie do końca. Do następnego wpisu :D.
Komentujcie, obserwujcie ;)


8 komentarzy: