wtorek, 24 listopada 2015

Subtelna kreska-codzienny makijaż

Hej
Zapowiedź tego wpisu, pojawiła się już jakiś czas temu. Niestety w zeszłym tygodniu troszkę się działo, więc nie znalazłam czasu, aby napisać. 
Makijaż, który wykonałam w tym poście nie jest specjalnie wymyślny. Każda z Was powinna sobie z nim poradzić. Jeśli nie lubicie mocno podkreślonego oka to ta propozycja codziennego makijażu jest dla Was idealna. Nie ma tu żadnych mocnych kolorów, więc większość z Was powinna czuć się w nim dobrze. Jest to zwykła delikatnie roztarta kreska, która ładnie współgra z rozświetloną twarzą. Usta mogą być tu elementem, w którym możecie zaszaleć i nadać im jakiś mocniejszy kolor. 

 Wersja z delikatnymi ustami:









Wersja z mocniejszymi ustami :








Użyte produkty:

TWARZ:
♥ odżywczy krem nawilżający na dzień-NIVEA
♥ wygładzająca, matująca baza pod makijaż-INGRID COSMETICS  make up base
♥ podkład-RIMMEL lasting finish nude, odcień 100ivory
♥ korektor pod oczy-MAYBELLINE new york affinitone 01
♥ kryjący korektor na zaczerwienienia CATRICE COSMETICS camouflage cream
♥ puder-KOBO PROFESSIONAL loose powder odcień 102 ivory
♥ rozświetlacz prasowany- WIBO diamond illuminator
♥ bronzer-KOBO 311 Nubian desert( o którym pisałam tutaj)
♥ róż-BOURJOIS paris odcień 33 golden lilac

BRWI:
♥kredka CATRICE 030

OCZY:
♥ górna powieka rozświetlacz prasowany- WIBO diamond illuminator
♥cień KOBO 102 Peach Blush( o którym pisałam tutaj)
♥czarna kredka RIMMEL 262 blackest black
♥ czarny tusz MAYBELLINE Lash sensational (o którym pisałam tutaj tutaj)

USTA:
♥ hypoalergiczna pomadka w kredce BELL( o którym pisałam tutaj) - w pierwszej wersji
♥pomadka RIMMEL Lasting finishby kate lipstick rossetto/rouge a levres nr 20- w drugiej wersja

Dajcie znać co sądzicie o tym makijażu. Która wersja Wam bardziej odpowiada? Czekam na Wasze komentarze.

Do następnego posta:)
Komentujcie, obserwujcie:*



4 komentarze:

  1. Cały makijaż wygląda uroczo <3 Kreska jest mega śliczna
    keep-your-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz;*
      Bardzo mi miło, że jednak ktoś tu zagląda😊

      Usuń