sobota, 7 listopada 2015

Klasyk jesieni...

Hej
Dzisiaj wykonałam makijaż w kolorystyce miedzi, borda oraz brązów. Nic specjalnego, po prostu zwykły klasyk do którego chętnie wracam. Pewnie większość z Was, robi podobny makijaż na co dzień. Mamy jesień, więc jest to uniwersalne połączenie, które pasuje każdemu.

Mój wygląda właśnie tak :








Dzisiaj sobota- dzień wolny, więc postanowiłam zrobić coś dobrego dla włosów.
Ostatnio kupiłam odżywkę z Kallos czekoladową, która pięknie pachnie :-) i zrobiłam sobie laminowanie. Może, któraś z Was słyszała o tej metodzie? Jeśli nie to Kosmetyczna Hedonistka pisze o tym tutaj. Jest to fajny sposób na wygładzenie włosów. Stają się one gładkie i miękkie w dotyku. Na włosach utrzymuje się cudowny zapach odżywki. Ja jestem zadowolona z efektu, ponieważ moje końcówki są strasznie zniszczone, więc czasami robię im jakieś wygładzenie. Ktoś z Was próbował tej metody na swoich włosach? Jeśli nie to wypróbujcie w wolnym czasie :D
Znacie jakieś inne sposoby, które także są skuteczne i możecie mi polecić? 




Czekam na Wasze komentarze :)
Do następnego wpisu! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz