piątek, 28 kwietnia 2017

Wyjątkowy Dzień ...

Hej❤

W tym tygodniu miało miejsce ważne dla mnie wydarzenie, mianowicie dokończyłam to co zaczęłam już jakiś temu. Na tę chwilę czekałam z niecierpliwością, aż w końcu nadszedł wyczekiwany dzień egzaminu. Miał on potwierdzić moją wiedzę i umiejętności zdobyte na kursie wizażu w Akademii Makijażu Ewy Filipeckiej, w którym uczestniczyłam.

Na to spotkanie zabrałam ze sobą ekipę, która mnie wspierała i zmniejszyła mój stres, który mi towarzyszył :) Wspaniała modelka wraz z zaprzyjaźnioną wizażystką. Dzięki dziewczyny, że byłyście wtedy ze mną. To był bardzo wyjątkowy dzień, ponieważ miałam wtedy okazję wykonać makijaż na modelce, który później został oceniony pozytywnie :)  Z tego powodu byłam bardzo zadowolona , odebrałam Certyfikat, który jest już dopełnieniem mojej dotychczasowej pracy.

Chciałabym bardzo podziękować Pani Ewie Filipeckiej, za ciepłe przyjęcie, przekazaną wiedzę i umiejętności. Za wszelką życzliwość, dobre słowo i cierpliwość. Dziękuję za te dni spędzone w Akademii oraz tak przyjemną współpracę. ❤

Ogromne podziękowania należą się, także Kochanej Martynce, która jest bardziej doświadczoną wizażystką, Dzięki, że mnie wspierałaś, współpracowałaś, motywowałaś, byłaś ze mną w tym dniu i zechciałaś sfotografować mnie przy pracy. ❤

Dziękuję również mojej Pięknej Modelce Kasi, za to, że użyczyła swojej twarzy i zgodziła się, abym to właśnie na niej wykonała makijaż w tym dniu. Dzięki Kate. ❤

Chciałabym podziękować, także wszystkim Paniom, które oddały się w moje ręce i przyczyniły się do tego mojego małego sukcesu. Bez Was tego by nie było. Dziękuję ❤

Pragnę podziękować, także wszystkim bliskim mi osobom oraz tym, którzy we mnie wierzyli i mi kibicowali, Dziękuję  ❤













Tak to właśnie w skrócie wyglądało :) 
Aby być na bieżąco zaglądajcie na mój →Insta
Do kolejnego wpisu:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz