środa, 14 września 2016

Oczy czy usta ?

Hej

Dzisiaj luźniejszy wpis, w którym pokażę Wam dwie wersje makijażu. W jednym postawiłam na dominujące czerwone usta a w drugim na mocniej podkreślone rzęsy.


  • Pierwszy makijaż, który wykonałam  jest zwyczajny/codzienny, lecz charakteru dodają mu soczyste czerwone usta. Załamania powiek zostały delikatnie wycieniowane( pomarańczowy cień),  górne linie wodne podkreśliłam czarną kredką a rzęsy wytuszowałam , więc jak do tej pory nie dzieje się nic specjalnego. Natomiast usta ombre są tu wielką "kropką nad i". Cała uwaga skupiona jest właśnie na nich, ponieważ są intensywne i wyraziste. Będzie to dobry makijaż dla osób, które nie lubią bawić się cieniami i malować oczu, tylko postawią na mocniejsze usta :)
 Makijaż (I wersja)







  • Druga wersja jest bardziej subtelna i romantyczna. Usta są nieco spokojniejsze, niż w poprzednim makijażu, ale za to uwaga poświęcona jest podkręconym  rzęsom. W tej wersji dokleiłam połówki sztucznych rzęs, aby zagęścić i podnieść kąciki oczu. Załamania powiek, zostały wycieniowane podobnie jak w poprzednim makijażu( fioletoworóżowy cień) oraz górne linie wodne podkreśliłam czarna kredką. Usta pokryłam malinowym odcieniem, także z delikatnym przejściem ombre. Kąciki warg są ciemniejsze, natomiast ich środek jest zaakcentowany intensywniejszym kolorem ( na zdjęciach średnio widać ten efekt, gdyż światło zjadło kolory). Tą wersję mogą polubić osoby, które stawiają na mocniejszy makijaż oczu oraz będzie dobry dla tych, którzy kochają mieć długie rzęsy :)
Makijaż ( II wersja)



Jeśli chodzi o mnie to ja bardziej podkreślam oczy i na nich skupiam większą uwagę, dlatego zazwyczaj wybieram drugi makijaż :)

Według Was, w której wersji wyglądam lepiej? Jak sądzicie? 
Na co Wy stawiacie w swoim makijażu? Bardziej podkreślacie oczy, czy usta? Czekam na Wasze opinie w komentarzach. 


To już wszystko. Dziękuję za uwagę :)

Następny wpis pojawi się już niebawem. Będzie to post z jesiennymi inspiracjami. Zdjęcia makijażu są już gotowe, zapowiedź pojawiła się na moim instagramie i snapie. :) Kto ciekawy zagląda tutaj na mały zwiastun :)

Komentujcie, obserwujcie :*

6 komentarzy:

  1. Mi się podoba druga wersja również lubię podkreślać oczy .

    OdpowiedzUsuń
  2. No to tak jak ja, dziękuję za opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie 2 wersja! pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://marciniakmarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię :)
      Z przyjemnością zajrzę na Twojego bloga ;)

      Usuń