piątek, 1 lipca 2016

Zakręcony fiolet...

Hej
Przychodzę do Was z nowym postem. Do tego makijażu zainspirowały mnie moje paznokcie (w delikatnym odcieniu fioletu z dodatkiem kolorowych cyrkonii). Przyjrzyjcie się efektom :

Użyte kosmetyki:

Twarz/Face:
  • baza wygładzająca i matująca Ingrid
  • podkład Rimmel Lasting finish nr 010 light porcelain( nakładany małą szczoteczką do make-up) 
  • korektor Maybelline nr 01 nude beige
  • puder prasowany Rimmel stay matte nr 001 transparent( reszta twarzy)
  • kremowy bronzer Wibo paleta korektorów do twarzy 
  • bronzer Kobo nr 311 nubian desert( roztarcie kremowego bronzera)
  • róż Bourjois nr 33 lilas d'or
  • kremowy rozświetlacz Essence nr 10

Oczy/Eyes:
  • baza hean
  • cień do powiek z paletki My secret hot colors (matowy fioletowy cień, nałożony na całą górną powiekę)
  • cień do powiek Artdeco nr 399 (nałożony na środek powieki)
  • cień do powiek z paletki My secret hot colors (matowy róż, nałożony w wewnętrznym kąciku dolnej powieki)
  • załamanie powieki 2 cienie z paletki TK Maxxx
  • błyszczący eyeliner Sephora  siren's charm
  • cielista kredka Essence nr 25 say hilight (linia wodna)
  • srebrny eyeliner Golden Rose nr 101( wewnętrzny kącik-rozświetlenie, kropeczki tuż przy kresce)
  • baza pod tusz odżywka Eveline 8 w 1
  • tusz do rzęs Maybelline lash sensational 
  • kilka kępek Inglot( środek powieki)

Brwi/Eyebrows ( bez zmian:D ):
  • kredka Catrice
  • cień do powiek Maybelline color tattoo 24hr nr 40 permanent taupe

Usta/Lips:
  • konturówka do ust Golden Rose dream lips nr 510
  • błyszczyk Avon tickled pink
  • na środku ust odrobina eyelinera z Sephora



Paznokcie, które zainspirowały :)




Ostatnio zakupione nowości:



  1. Tusz do rzęs Maybelline lash sensational luscious full fan effect
  2. Odżywka do włosów Marion 
1. Zawsze uwielbiałam tradycyjny lash sensational, ale ostatnio powstała nowość z tej gamy, więc zdecydowałam się wypróbować. Podobno ta wersja ma bardziej pogrubiać rzęsy i nadawać im intensywniejszy kolor czerni.  Różni się on szczoteczką, ale mam nadzieję, że da radę i będzie doskonały jak jego poprzednik.

2. Odżywkę do włosów zakupiłam z myślą o ochronie włosów przed promieniami słońca. W lecie włosy bardziej są narażone na przesuszenie, dlatego chciałabym je jakoś przed tym zabezpieczyć.
Zobaczymy czy da radę :D



Inne zdjęcia:




#mójpies#ROXY









6 komentarzy:

  1. fajne kolorki,i pazurki super, sama robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Paznokcie zdobię,podkład robi mi moja mama żeby było szybciej. Przyznam, że akurat do paznokci nie mam tyle cierpliwości co do makijażu :)

      Usuń
  2. też ostatnio zakochałam się w fiolecie, najbardziej jednak lubię go na paznokciach i dosyć często noszę taki właśnie kolorek z Semilaca ;p ps: świetna jest ta błękitna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet ładnie podbija niebieską tęczówkę ;) To bluzeczka z Zara, wiązana z tyłu :D

      Usuń
  3. jaki kolor polecasz na krótkie paznokcie? :) chodzi o hybryde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótkie paznokcie, hmm... jeśli są bardzo króciutkie to myślałabym o jakiś jaśniejszych kolorach, ze względu na to, aby ta ich długość nie rzucała się bardzo w oczy :) Może jakieś pastele :)

      Usuń