sobota, 23 stycznia 2016

Brokatowe cudeńka...

Hej
Moje nowe odkrycie, tym razem znalazłam coś w Golden Rose. Są to przepiękne brokatowe eyelinery, które nadadzą się na wiele okazji. Nabyłam dwa uniwersalne kolorki: srebro nr 101 i złoto nr 103. Na początku kupiłam jeden z myślą o makijażu studniówkowym. Srebrny doskonale się sprawdził. Oczy były ładnie zaakcentowane, więc nie mogłam się powstrzymać i kupiłam, także złoty. Te dwa kolorki są  przepiękne i na pewno je wykorzystam. Jeszcze skusiłabym się na jakiś jeden tylko wyboru już nie było, ponieważ trwa promocja. Są teraz w dobrej cenie: 10,90 zł :D
Świetny produkt, polecam każdej z Was. Biegnijcie na promocje w Golden Rose ;)
 Można namalować nim po prostu podwójną kreskę lub zaakcentować zewnętrzny i wewnętrzny kącik co też wygląda bardzo ładnie. 
Dostępne kolorki:
Zdjęcie pochodzi z tej stronki
W sam raz coś dla maniaczek eyelinerów :




Tak prezentuje się nr 101, o którym pisałam tutaj


Koniecznie wypróbujcie, ponieważ w prosty sposób możecie uzyskać ciekawy efekt. 
Do następnego wpisu! 
Komentujcie, obserwujcie:*




2 komentarze:

  1. Swietna sprawa te eyelinery,mam złoty,cudeńko :) srebrny na pewno dokupię :) pozdrawiam. Uwielbiam golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie super się sprawdzają. Złoty- wybór idealny :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń