wtorek, 22 grudnia 2015

Internetowy zakup- Allegro

Hej
Dzisiaj przyszła do mnie przesyłka z kosmetykami, którą zamówiłam na allegro w zeszłym tygodniu. Szczerze mówiąc, myślałam, że przed świętami jej nie odbiorę. Zamówiłam sobie, rzęsy z ARDELL model demi wispies oraz bazę pod cienie do powiek z HEAN. Nigdy wcześniej nie posiadałam nic z tych marek kosmetycznych

Rzęsy ARDELL:


 Rzęsy zamówiłam z myślą o zbliżających się Świętach, Sylwestrze i Studniówce. Firma ARDELL w internecie ma wiele pozytywnych opinii.  Model, który zamówiłam jest dość popularny. Rzęsy wyglądają całkiem naturalnie, mogą być wykorzystywane na specjalne okazje oraz do codziennego użytku. Kupiłam multipack, w którym są cztery pary rzęs.
W zestawie nie ma kleju, więc ja użyję swojego z INGLOT (ARDELL DUO bezbarwny).

Baza HEAN:



Baza, będzie mi potrzebna do wykonania makijaży okazjonalnych z użyciem brokatu itd. Zależy mi, także żeby była trwała oraz nie rolowała cieni. 

Do przesyłki dołączono próbkę serum z OLAY:

 Jeśli macie coś z tych produktów to podzielcie się swoją opinią. Czekam na Wasze komentarze.

Do następnego wpisu :)
Komentujcie, obserwujcie:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz